Victoria's Secret jednoduše v Česku! Yes!!! 😍

By dubna 19, 2019 , ,



Yes! Nevím, jak jinak to napsat. Kdo by neznal světoznámou módní značku Vicroria’s Secret že? A asi nemusím ani uvádět, že tato značka patří mezi mé velmi oblíbené, a doma se mi od této značky skrývá nejeden ulovený kousek. Avšak jaké to vždy bylo zklamání – obchod VS jako takový se u nás (vyjma letiště) nevyskytuje, a já si vždy nerada něco objednávala přes internet kvůli špatným zkušenostem. Obzvláště, pokus se nejedná o zrovna laciné kousky….

Ale… před pár týdny jsem na Instagramu objevila jeden český profil, který se zabývá dovozem a prodejem značky VS tady u nás v ČR. Neustále jsem okukovala všechny věci, které tam nabízely, ale stále jsem se trochu zdráhala objednávat si takovéto věci přes internet. Bez záruky, zda se nejedná o podvodníky, bez záruky, zda to jsou opravdu originály VS, jednoduše se mi do toho furt nechtělo. Ale čert tomu chtěl – shodou náhod se mi rozbil zip u mé peněženky a já nutně potřebovala alespoň nějakou náhradní, provizorní. A co se nestalo – na těchto IG stránkách zrovna nabízeli malé peněženky VS za výhodnou cenu... takže jsem měla zřejmě slabou chvilku, a jednu z peněženek si jednoduše objednala. A výsledek?

V prvé řadě musím velmi pochválit paní / slečnu, která má obchod na starosti. Ihned komunikovala, sdělila mi všechny potřebné informace a celkově jako prodejce na mě i přes zprávy působila velmi mile a srdečně. Požadovanou částku jsem zaplatila převodem na účet a už jsem jen čekala. Uplynul cca týden, kdy paní znova psala, že balíček bude následující den odesílat… a za dva dny byl balíček u mě <3

Jediné, co mi možná trochu bylo proti srsti – byla malá igelitová obálka strčená ve schránce. Ale v pořádku, to je spíše chyba pošty, ne obchodu. Peněženka ale byla dostačujíc zabalena a nepoškozena. Takže za mě velká spokojenost a u tohoto obchodu se již určitě nebudu v budoucnu bát nakupovat :)

Jinak ano - jedná se o opravdu velmi malou peněženku, ale přesně takovou jsem totiž sháněla. Velmi jsem si totiž poslední dobou oblíbila cestování pouze s málo věcmi, a velká peněženka prostě zabírá moc místa. Takže tato kráska mě bude doprovázet především na cestách, nebo na místech, tak nemusím tahat celý ansábl. 

A co tato peněženka všechno poskytuje? 
  • Místo na drobné se zipem 
  • Čtyři kapsičky na karty či papírové peníze
  • Připínací karabinku 
  • Velikost ideální do malé kabelky, nebo i jen do kapsy

A odkaz na zmiňovaný shop? ZDE  :) 



A jak jste na tom vy a nákupy přes internet? Eventuálně co vy a značka Victoria’s Secret? Také patří mezi vaše oblíbené značky?


Článek sepsala a nafotila Míla. 





You Might Also Like

6 komentářů

  1. Taky mám vždy strach takto objednávat. Už jsem párkrát zkoušela nakoupit i z FB a zatím v pohodě. Peněženka je krásná, i když já jsem spíše na ty větší.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou jsem s nákupy z internetu také spokojená, ale jedna špatná zkušenost stačila, a jsem vždy trochu nedůvěřlivá :)

      Vymazat
  2. Na VS jsem narazila v Neapoli, kde jsem byla na Erasmu, a hned jsem se tam hrnula mrknout se na to slavné prádlo. Jenže houby, místo kvalitního prádla tam byly jen cetky jako peněženky, batůžky a nějaká ta kosmetika. Takže mě taková služba moc neosloví, jsem spíš pro koupit si takové věci, když je potřebuju, od někoho místního. :) Ale chápu, že jestli máš tuhle značku ráda, taková možnost tě nadchla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prádlo jako takové seženeš nejčastěji v Americe nebo v Londýně, zbytek Evropy je hodně zaměřený na ten doplňkový prodej :) Značku mám sice ráda, ale je to hodně i o té kvalitě. Několikrát jsem se o ní přesvědčila, takže i z toho důvodu tu je ta má obliba :) :)

      Vymazat

Děkujeme za tvůj komentář :)