Jarní detox s Niveou 🌿

By dubna 24, 2019 , ,




Reklam na tuto novou řadu od značky Nivea je všude plno. Ale proč nepřispět i svým vlastním postřehem? Buďme upřímní - reklamy jsou jen dobře placeným marketingovým nástrojem a ne vždy se jim dá úplně stoprocentně věřit. Takže jak že si obstála Nivea se svou řadou Detox u mě?

Tyto dva krémy - denní a noční - mám doma již něco přes měsíc. Vždy jsem péči o pleť poměrně zanedbávala, maximálně jsem používala jen kokosový olej. Prostě z extrému do extrému. Ale jelikož jsem už od Vánoc začínala pociťovat, že mám pleť v poměrně špatné stavu, a hlavně neustále vysušenou, chtěla jsem s tím začít už něco dělat… a k tomuto přesvědčení jsem zároveň dospěla i kvůli tomu, že si mi blížilo pět a dvacet, a od tohoto věku je péče o pleť už i skoro povinností (a bacha, opravdu to jde znát - vím o čem mluvím). Takže jakmile jsem v drogérii poprvé uviděla tyto krémy, jednoduše jsem po nich sáhla a chtěla jsem je vyzkoušet. A udělala jsem dobře.


To, že jsem se dříve špatně starala o svou pleť, bylo zapříčiněné i tím, že jsem nikdy nenašla žádný krém, který by mi vyhovoval. Jeden byl moc mastný a ucpával póry, druhý mě opět hrozně vysušoval, a když jsem našla konečně nějaký kompromis, tak mi do pár dnů po celém obličeji naskákaly červené skvrny nebo pupínky. Obecně na pupínky a červené skvrny jsem byla náchylná vždy a vždy mě to velmi trápilo, ale nyní musím zaklepat…

Tyto krémy jsou po cca patnácti letech to, co moje pleť opravdu dokáže snést a ještě ji to prospívá. Ze začátku jsem se sice trochu lekla, jelikož po nanesení krému hrozně rychle zasychá a jaksi se vcucne, ale po pár minutách začne zázračně hydratovat a je jednoduše skvělý!

Dalším plusem je "obnovení" pleti. Opravdu nevím, jak to jinak napsat, ale už i po tom měsíci krásně cítím, jak mám pleť pěkně hydratovanou a jaksi živou. Pupínky mi prakticky zmizely a objevují se naprosto minimálně. Dalším pro mě velkým plusem je jednobarevnost pleti. Od malinka trpím na červené skvrny na pleti, ale jakmile si nanesu tento krém, mám pleť jednobarevnou a ucelenou. 

Takže pokud se rozhodujete, zda tuto řadu zkusit - za mě jednoznačně ano. Mému typu pleti vyhovuje maximálně a rozhodně se k ní budu vracet.

Jediné, co mě mrzí, je absence zbylých výrobků v mé sbírce, takže tento problém budu muset v nejbližší době vyřešit :)

Do komentářů nám dejte vědět, jestli už jste od této řady něco zkusili, a jak vám to eventuálně vyhovovalo.

Mějte se krásně a brzy u dalšího článku :)



*Článek sepsala a nafotila Míla

You Might Also Like

2 komentářů

Děkujeme za tvůj komentář :)