Kosmetika na (kni)hovno 💩

By dubna 08, 2019 , ,




Kosmetika 183 Days, jejíž sesterskou značkou je Trend It Up, je v českých drogériích již poměrně dlouhou dobu, a prošla již přes řadu recenzí i komentářů, i když ne vždy pozitivních. A já se musím přiznat, že jsem nikdy neměla ani nejmenší potřebu si od této značky vůbec něco koupit, a na vlastní kůži otestovat, ale… Před pár dny jsem zavítala do DM drogérie, kde na tu značku byl velký výprodej, a ceny byly opravdu minimální. Tak jsem si přece jen řekla, že to zkusím, a dám této kosmetice šanci…. A jak to dopadlo? Asi takto…


183 Days by Trend It Up Balzám na rty – Crispy a Sweet



Začnu asi u toho, co mě velmi mile překvapilo, a to u balzámů na rty v kelímkové podobě. Upřímně ani za mák netuším, jaká je původní cena těchto balzámků, ale já je pořídila za 29,-Kč kus. Jahodová forma je takový lehký průměr, nic extra, ale ani žádný průšvih – ty tři pětky bych za to dala, ale více asi ne. Za to jablíčková forma mě velmi nadchla. Krásný voní, má takovou příjemně mazlavou texturu a na rtech opravdu vydrží dlouho a úžasně hydratuje. Dokonce mohu i říci, že mi připomíná takovou méně poctivou formu balzámu od značky Carmex – takže ano, toto mohu doporučit. Jediné, co mi trochu na nich vadí, je právě ta kelímková metoda. Já nevím, ale zkuste si s dlouhými nehty naprat balzám tak, aby se vám nedostal všude pod nehty a vy neměli upatlanou celou ruku kvůli tomu.


183 Days by Trend It Up Pudr Loose Shaker – Porcelain


Další produkt je tento sypký pudr. Já upřímně furt nevím, zda ho mám ráda, nebo ho nenávidím. Jako plus rozhodně musím nechat prášek tohoto výrobku – ten je naprosto neskutečně jemně namletý, a spíše vypadá jako německý moučkový cukr, než jako pudr. Dalším plusem je barva, respektive vývěr barev. Já jsem sáhla po růžové verzi, jelikož mi přišla k mé pleti nejlepší. Dalším plusem je rozhodně i to, že i po celém dni na pleti stále drží, pleť je úžasně semišová, je stále matná a nikde neprosvítá mastná kůže, ale…

S tím spočívá to, že pudr jde na pleti hodně vidět, a i přes to, jak je jemný, vytvoří poměrně silnou vrstvu. Hodně zvýrazňuje jemné chloupky a leze do pórů. A co mě rozčiluje nejvíce? To balení. Sakra, kdo vymyslí sypký pudr, který se musí do něčeho nejdříve nasypat, a dá k tomu extrémně malé víčko?! Takže vy stejně musíte vzít ještě něco jiného, pudr na to nasypat a pak to teprve nabírat na štětec. No nezlobte se na mě, ale to vymyslí jen pitomec.
Takže ano, spíše se přikláním k tomu, že ne – nedoporučuji ho.


183 Day by Trend It Up Lesk na rty Shimmer Matte – 030 Snuggle




Tak a teď už to začne…

Proboha, co je toto? Mně obecně vadí mít něco na rtech a málo kdy vydržím se rtěnkou celý den, ale toto? KATASTROFA!!! Barva je krásná, což o to. Ale ta textura! Na rtech to flekatí (ano, i tato obyčejná zlatá barva), po nanesení se to uzamkne a začne se z toho tvořit taková krustička, která vám ty rty stále drží jak v kleštích… Takže po pár minutách máte problém i mluvit přirozeně… ne, ne, prosím už ne! Lituji těch 29,- korun, které jsem za to dala!

183 Day by Trend It Up Tekuté linky Chrome Effect a Matte – black



A jako toto je co? To balení se nedá ani pořádně držet v ruce – a obkreslit tím vrchní víčko? Nemožné. Nemyslím si, že jsem takové střevo na linky, ale s tímhle to prostě nešlo. Štětičky jsou tlusté a hrozně dlouhé, takže tenkou a rovnou čáru? Zkuste to jinde. A ty zlaté? Vidíte fotku? Ty jsem neměla ani odvahu zkoušet na oko. S tím obsahem neuděláte ani plně výraznou linku, nic! U tohoto opravdu nevím co říct. Prostě hnus :/


183 Day by Trend It Up paletka rozjasňovačů – The moon has Landed!




A poslední je paletka rozjasňovačů… no asi takto:

Barvičky jsou pěkné, ale…

Béžový rozjasňovač vůbec nerozjasňuje a na pleti sedí jen jako obyčejný béžový stín, který bohužel ale vůbec nedrží.
Ten zelený je pěkný, ale ač jsem ho dávala střízlivě oproti normálu, měla jsem na pleti třpytivou šmouhu, která ještě ke všemu během dne cestovala, takže večer jsem měla rozjasňovač až na místě, kde má být obyčejně tvářenka.
A modrý? Ten sice nedělá šmouhy, drží, vypadá celkem i pěkně, ale je to spíše shluk velkých třpytek, než jemného prášku, takže to spíše vypadalo, že jsem na sebe vysypala celé balení třpytek…. Takže ač je mi to líto, také musím říct NE :/


Celkové shrnutí – jako sorry, ale tohle mi přijde jen jako totální výsměch. Už jsem slyšela několik názorů, že to bude kosmetika vhodná pro někoho, kdo teprve začíná… jako vážně? Já začínat s líčením a mít po ruce jen tyto výrobky, tak taky pěkně rychle skončím. Toť můj názor. Nechci nikoho pomlouvat nebo někomu škodit, ale tohle se opravdu nepovedlo, ani jako vtip.

Takže dost negativismu – doufám, že vám článek pomohl například v budoucím rozhodování, zda něco pořídit od této značky nebo ne.

Dejte nám vědět, jaké máte zkušenosti vy s touto značkou, a brzy se budu těšit u přečtení dalšího článku :)




Článek sepsala a nafotila Míla

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Aaaa sakriš.. Týmto si ma veľmi nepotešila. Tiež som neodolala zľavám a kúpila som si púder od 183. Akurát že v totálnej pomätenosti a nerozhodnosti som si nekúpila len jeden, ale rovno z každej farby. No nič, som zvedavá ako bude fungovať s mojou pleťou, ale teda po tvojich slovách ma prešla všetká radosť z výhodnej kúpy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to se omlouvám :D ale třeba ti bude vyhovovat :) Jak jsem psala, na něco je dobrý, na něco zase ne... ale uvidíš sama, třeba budeš překvapená :)

      Vymazat
  2. Myslím si, že ten pudr je určený na konturování a na “baking” a proto je takový jaký je. Mám podobný od Revolutionu a na konturování je naprosto bezvadný, ale jako klasický pudr se používat nedá. A ta rtěnka/krém vypadá tragicky 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti nevím... nápad to je dobrý, možná to bude fungovat na baking lépe, ale i tak si myslím, že když značka prodává pudr, má to být prostě pudr na pudrování - jiné využití je rozhodně též vítané, ale prvotní úkol byl z mého pohledu jasný, ale bohužel nesplnitelný.. :( a ano, horší rtěnku jsem v ruce ještě nikdy neměla :D

      Vymazat
  3. Taky jsem na tuhle kosmetiku koukala, ale nakonec jsem si ze slev nic neodnesla, protože jsem z produktů neměla kdovíjak dobrej pocit :D
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :)