Srdíčkové pihy krásy

By února 14, 2019 , ,



Krásný den všem, dnes je svátek sv. Valentýna. Míla včera přidala svoji dívku s balonkem, a já bych se dnes s vámi chtěla podělit o svůj Valentýnský look ala srdíčkové pihy krásy. Samozřejmě jsem převzala inspiraci od jiných ''beauty'' blogerek ze zahraničí.

Jako první jsem si nakreslila na izolepu srdíčka, vystřihla je a následně nalepila na obličej - na místa, kde by měli být pihy.





💗Na obličeji:💗
Real Techniques Makeup houbička
Maybelline Super Stay 24H coverage makeup – odstín 21 Nude Beige
Maybelline Fit Me Korektor – odstíny 05,10 (při nanášení makeupu jsem musela být velmi opatrná, aby se mi nesloupli nalepená srdíčka)

Po nanešení Makeupu jsem si na chlupatý štětec nanesla světle růžový stín a začala postupně ''vybarvovat'' okolo srdíček, dále jsem vzala tmavší růžový stín a udělala to samé, a pak už jsem tyto dva stíny střídala mezi sebou.

Maybelline Master fix setting + perfecting loose pudr – ten nejsvětlejší
Sleek Face konturovací paletka – odstín Light 884
Catrice tvářenka (název už bohužel nevím, je smazaný)
Sleek rozjasňovací paletka – odstíny Solstice 032 a Cleopatra´s Kiss 033


💗Na očích + obočí 💗
Nyx Tame and Frame pomáda na obočí – odstín 02 Chocholate
Paletka očních stínu od Makeup Revolution by Petra
Sada štětců z Ebay
Profesionální paletka očních stínů
Morphe paletka 35N
Makeup Revolution Renaissance tekutá linka
Maybelline The Colossal Big Shot Řasenka
Řasy z Primarku

Po hotovém makeupu jsem odlepila srdíčka a jejich obrys jsem obkreslila bílou linkou.


💗Na rtech💗
Essence konturovací tužka na rty
Maybelline Super Stay Matte tekutá rtěnka – odstín 10 dreamer
Essence lesk na rty




My doufáme, že se vám naše Valentýnské looky líbily, budeme rády za každý komentář či follow naší stránce.

S láskou Týna a Míla


*Líčila Týna
*Na fotkách Týna


You Might Also Like

0 komentářů

Děkujeme za tvůj komentář :)