20 faktů o mně

By ledna 16, 2019 , ,


1.    Mé jméno dle kalendáře je Miluše, ale málo kdo to ví, jelikož se stále jedná o netradiční jméno.

2.    Měřím 176cm a jako malá jsem měla s touto výškou problémy. Vždy jsem si připadala hrozně velká a všude jsem vyčnívala.  Dnes by mi nevadilo být vyšší.

3.    Má přirozená barva vlasů je tmavě hnědá, takže blond barvou se jen maskuji.

4.    Nikdy jsem neměla sen, čím bych někdy chtěla být. Vždy jsem se snažila jednat až podle situace a nechávala všemu volný průběh.

5.    Mou životní vášní je cestování. Zbožňuji objevování něčeho nového, ty zmatky před cestou, poznávání nových kultur… Dokázala bych cestovat v kuse i několik let.

6.    Má rodina je vždy na prvním místě. Máme neuvěřitelně dobré vztahy a nikdy bych to za nic nevyměnila. Rodinu máte jen jednu, a jen na jeden život.

7.    Jsem optimista. Nemám ráda pesimistický pohled na svět. Věřím, že co se má stát se stane, a je lepší se na problémy smát, než se neustále něčím trápit.

8.    Vadí mi Česká povaha… Neustálé řešení toho, kdo co má, jaký kdo je, kdo co dělá... Ne, děkuji.

9.    Jsem introvert. Mám ráda svůj klid, pohodu a své myšlenky. Nerada se nutím do rozhovoru s někým, když si s ním nemám co říct.

10.    Pracuji ale jako tisková mluvčí, takže si i extrovertní povahy užiji až až…

11.    Od mala se zajímám o historii. S oblibou koukám na historické filmy, čtu historické romány a koukám na dokumenty.

12.    Nemám ale ráda období od 20. století výše. Vadí mi pistole, děla, granáty a tak podobně… To už nepovažuji za pravou historii.

13.    Od osmnácti let mám tetování - egyptský kříž života na pravém předloktí.

14.    Když mě někdo o něco požádá, tak bych se rozdala… Ale pouze do momentu, než se nade mě začne někdo povyšovat - to bych dokázala vraždit.

15.    Nemám vytříbený hudební styl… Mám ráda mnoho stylů a mnoho interpretů. Ale nejvíce poslouchám starší songy. Mezi oblíbené interprety mohu uvést Katy Perry, Pink, Hilary Duff, Britney Spears…

16.    Miluji čtení. Ke čtení mě dovedla babička přibližně ve dvanácti letech a jsem ji za to neskutečně vděčná. Přečetla jsem řádku knih, ale nejraději mám romány… Bezmyšlenkové knihy, u kterých mohu vypnout a přenést se někam do fantazie.

17.    Od mala mě zajímala tématika čarodějnictví…

18.    Neumím se učit. Na základce ani na střední jsem se nikdy učit nemusela, dokonce ani na maturitu jsem se neučila. Problém nastal na VŠ, kde jsem se to musela trochu naučit… Ale i tak mám hrozně krátkodobou paměť na učení a do pár dní všechno pro mě nedůležité zapomenu.

19.    Miluji muzikálové herectví. Mrzí mě, že jsem nebyla od mala vedená například ke zpěvu nebo k herectví.

20.    Chybí mi vytrvalost. Málo kdy něco dotáhnu do konce, ale nehorázně mě to rozčiluje a štve.




*Článek napsala Míla

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jéé, tyhle článeky mám ráda a už dlouho jsem žádný nečetla! :) Nejvíce mě překvapilo asi to čarodějnictví... A s rodinou to máme stejně, konkrétně o mamince píšu i já ve svém článku, kde jsem sepsala taky pár zajímavostí a dokonce také 20! :D :)

    LifestyleBirdie - 20 zajímavostí o mně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufáme, že se článek líbil :) Čarodějnictví jsem samozřejmě myslela v rovině teorie, nic nepraktikuji :D Hned se jdu mrknout k tobě na blog :)

      Vymazat

Děkujeme za tvůj komentář :)